luni, 20 octombrie 2008

bullet - a fost odata

Tweet This
Versuri - Lyrics:

Credeam ca traiesc un vis departe de realitate 
Si ca intre noi avea sa fie un sentiment aparte
Dar esti departe, mult prea departe de mine
Sufletul meu e gol acum varsa lacrimi si suspine 
Fara tine e ca si cum nu mai sunt eu 
Si asta am tupeu s-o spun chiar daca nu am fost mereu
Printre asternuturi albe sau peste campii cu flori
Alergand ca doi copii dar parca ma trec fiori 
De cate ori sa mai repet ca pot sa te astept?
De cate ori ma uit la ceas de-atatea ori respir incet
Simt cum se scurge-n mine ultima clipa de viata
Si-as da orice din lume sa te vad acum in fata 
Sa te simt sa te cuprind sa te strang in brate 
Sa te alint sa fiu cel ce avea sa te rasfate
Sa ma joc in parul tau Sa-ti vad zambetul pe fata 
Si sa ne iubim neincetat pana dimineata
Refren:
Ai lasat in urma ta doar ganduri adolescentine cand
Ai plecat din viata mea si ai separat doua destine dar
Numai pot tine ascuns sufletul dupa cortine si
Sentimenul zace-n mine, inima tinde sa se-nchine
Regret ca te-am lasat sa pleci acum 3 ani de zile
Poate tu n-ai realizat dar ai rupt sufletul in mine
M-ai facut sa devin sclav, eu te-am facut sa nu ma uiti
M-ai facut sa devin eu, ceea ce n-au reusit multi
Si-as muta muntii ca sa ma asculti spunandu-ti cateva cuvinte
As pune punti peste ocean si orice mi-as aduce aminte 
As face orice compromis,stiu de unde am plecat
Ti-as spune clar ca te iubesc dar m scuzi ca sunt baiat
Ai ramas in mintea mea, nu te pot scoate nici sa vreau
A ramas amintirea,doi copii ce se iubeau
Si credeau ca nimeni n-o sa-i desparta
Dansau razand in ploaie 
N-aveau sa stie ca o relatie poate declansa razboaie
Deaia pun pe foaie langa vers, o lacrima
Deaia incer sa tin intr-un cocon de piatra o inima
Dar fiecare gand de-al meu ce ajunge la tine in zbor
E ca o talta de diamant ce sparge incet acest cocon
Refren (x2):
Ai lasat in urma ta doar ganduri adolescentine cand
Ai plecat din viata mea si ai separat doua destine dar
Numai pot tine ascuns sufletul dupa cortine si
Sentimenul zace-n mine, inima tinde sa se-nchïne


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
toateBlogurile.ro
Copyright Pokorny Paul 2010 - in parteneriat cu Muzica Sentimentala.com
Muzica sentimentala colinde craciun download hrusca guta nicoale descarca filme gratis cumpara flacara furdui iancu nane 2010 2011 free gratis full mp3 mp4 avi mpg clip gratis